fbpx

קצת עלי

העסק שלי התחיל בגיל 10, כשתפרתי את הוילון הראשון – לא לבית הבובות שלי, אלא לחדרי הפרטי. המחמאות שקיבלתי מבני הבית ומהחברים ויצירות בדים קטנות שביצעתי בין לבין, שימשו מצפן לעתידי המקצועי כמעצבת וילונות וסטייליסטית לבית.
בתיכון למדתי במגמת אופנה, אחת הטובות בארץ, שממנה שאבתי את המקצועיות והאהבה שלי בתחום הטקסטיל. על-מנת לקבל חותמת חוקית לאהבתי זו, למדתי בבתי ספר שונים כגון: לימודי סטיילינג במכללת בנין ודיור, עיצוב חלונות ראווה וקורסים ספציפיים לענף.

ההתמחות שלנו

דקו אריג מתמחה בעיצוב וילונות יחודיים, טפטים והלבשת הבית בכל הסגנונות ומלווה בייעוץ סטיילינג לעיצוב הבית והעסק באיזור המרכז והשרון.
בדקו אריג עקרון הביתיות והיחס האישי משמש נר לרגליו, וככזה מושם בו דגש על הפרטים הקטנים שמעצבים את היתרונות הגדולים.
זה מתחיל בחוט ומחט! בידינו ידע ונסיון עשיר במגוון סגנונות תפירה, ומכאן רמת הגימור של הוילונות ברמה גבוהה במיוחד. אבל זה לא מספיק! אנו רואים חשיבות ראשונה במעלה בהבנת צרכיך, טעמיך וסגנונך ולכן נדאג להגיע לביתך עם מגוון רחב של קטלוגים ועבודות לדוגמא. בהתאם לתקציבך נתפור את המענה ההולם עבורך.
לצורך כך, אנו מחזיקים בסטודיו שלנו עשרות סוגי בדים לוילונות, כריות ובדי ריפוד בשלל גוונים, סגנונות ומרקמים ממיטב היצרנים הטובים בעולם. סיפורי בדים של ממש!
לתוך עולם הטקסטיל והוילונות אנו שוזרים את הידע והנסיון בסטיילינג ומבצעים התאמות של וילונות, טפטים ומוצרי הצללה בצבעים ובמרקמים מגוונים המתאימים לסגנון ואווירת הבית והעסק.
מזה שנים אנו רוקמים שיתופי פעולה עם מעצבי פנים ואדריכלים ומגבים באופן מוחלט את שלבי התכנון והייעוץ המקצועי של הבית והעסק. לאור שיתופי הפעולה משביעי הרצון שהתווספו לנו לאחרונה, הקמנו מחלקה מיוחדת המטפלת בנושא הסטיילינג והאדריכלות.
מארג הלקוחות שלנו כולל עסקים וחנויות לצד וילות ודירות.
לפגישת ייעוץ והתאמה ללא תשלום אצלך בבית או במשרד, נא ליצור קשר:
סיגל גבריאל – מעצבת ומלבישת בתים
בטלפון:   050-7273252    

לתיאום פגישת ייעוץ

דילוג לתוכן